Äntligen tillbaka!

Idag har jag haft en supermysig dag med min älskade mamma. Vi har tagit promenader, pratat en massa och fixat lite med olika prylar. Jag har världens absolut bästa mamma, hon är verkligen fantastisk. Jag var där hela dagen i stort sett. Och nu på kvällen tog jag mig iväg till gymmet för första gången på ganska länge och med tanke på att jag har haft en liten paus i träningen sen vårshowen var, så var det rätt tungt att köra idag. Men det gick ändå bra och jag är nöjd! :) Får se om jag kan gå imorgon, haha. 
 
Imorgon måste jag ner på stan för att hämta ut fler p-piller, men det är det enda jag vet att jag ska göra imorgon. Så det lär nog bli massa tid till att städa lägenheten, jajjamen. 
 
Hoppas att ni får sova gott inatt! 
 

Jag var på lunch med min fina vän Emma för någon dag sedan, det var så mysigt! ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig så mycket,bästa Tessan! ❤

2016-05-29 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: