Tattoo

Dag 2 i skolan. Känns ändå helt okej må jag säga. Det är drygt och det kommer att bli drygare, men vafan. Det är ju bara att köra. 
Ligger just nu i Lollo's säng och myser till Aristocats. ❤️

Igår var en bra dag, väldigt bra dag. Skolan började gött och sedan bar det iväg för att tatuera mig! Som jag har längtat efter att få göra det, min tatuering som skulle betyda allt. Och vet ni vad. Den är perfekt. Verkligen helt perfekt. 
Sedan träffade jag Anna-Stina och Lenita, satt på tingshuset och myste. Träffade Pelle en stund också på kvällen. 

Imorgon blir det en lång dag, så det blir tidig kväll för mig så jag orkar. Och nästa vecka börjar äntligen dansen!!






Roligt med regn osv 
Funderar på att köpa det här läppstiftet.. Värt?


ÄLSKAR DEN


Kommentarer
Postat av: malin

Bläddrat igenom massa inlägg. Vid det om rammstein, började tårarna svämma över i ögonen. Å när jag kom till "tattoo" bara tokforsade tårarna.
Fyfaaaan vad jag TOK-önskar att nån kan komma å laga dig HEL. Vill av hela mitt hjärta å mer därtill, att du ska få må bra- BÄST!! Vill att alla jävligaste jävla jävligheter ska lämna dig ifred!! ♥♡♥


Du är finare än finast, vackrare än vackrast, charmigare än charmigast. Med eller utan mejk. GlömAldrigDet!


Jävla jävla jävla skitolycka!!!

♥♡♥

2014-12-08 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: