Äckliga-förbannade-huvudvärk

Jag har haft en bra dag idag! Har strosat på här hemma, pratat lite med Lollo på facetime, tagit mig en dusch och lite så. Men det var nu ikväll, så kom den där huvudvärken. Den där värken som ingen förstår, om de inte har ett hål i skallbenet dvs. 
Jag vet inte hur jag ska förklara, så att ni ska förstå. När det sjunker in i det borrhålet och det håller i sig länge. Så fort det sker en liten tryckförändring så sjunker det in i mitt huvud, det sker mest hela tiden. Men det händer inte så jätteofta att skiten håller i sig som den gjorde idag. Jag blir yr som bara den, blixtrande huvudvärk och allt jag vill är att sätta en jävla krok in i huden och dra ut skiten, för att det är sån ångestladdad värk. 
 
Hur som helst, så är det bättre nu. Käkat lite, kikat på Homeland och nu antar jag att det blir lite spel innan det är dags för att sova. Så får vi hoppas på att det blir en bättre dag imorgon helt enkelt. :) 
 

Gosan min ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: