00:12

Idag har det varit en riktigt slödag. Städade en sväng innan vi fick besök av svärfar, fick hjälp med att få upp väggfästet till tvn. Blev riktigt bra när det var klart! 
Efter det har jag legat och kikat på tv (såklart, hehe), spelat lite och bara myst. Har även ringt viktiga samtal och fått undan lite sådant, så skönt. Ska fortsätta med det imorgon och även ha tvättstugan. 

Fortfarande så cirkulerar det en massa tankar och det gör att jag svänger i humöret en massa under dagen. Jag hoppas att jag kommer ur detta snart, vill kunna njuta av mina dagar till fullo utan att en massa tankar ska komma i vägen. Jag menar, denna höst kommer bli så bra. Det är det som får mig att hålla mig över ytan just nu. 
 
Jag hoppas att er start på veckan har varit toppen och att den fortsätter att vara det!
 
 
nails, henna, and rings-bild
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: