Nu är det dags!

På måndag är det jag som ska ta tag i träningen. Det kommer inte bli lätt, det kommer inte vara roligt ens, med tanke på att jag är i en sån svacka nu. Den lilla ork som finns går åt till att hålla humöret uppe under dagen och att ens försöka få sig för att göra något. 
Men samtidigt mår jag inte bättre av att bara sitta på röven och inte göra ett dugg. Så på måndag är det jag som går iväg på gymmet och tränar. Det kommer vara tungt, men känslan när jag har gjort det, kommer vara värt det. 
 
Har ni samma känsla som jag har? 
Då gör vi det här tillsammans! Nu jäklar!
 
active, health, and training-bild
 
fruit, food, and healthy-bild
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

💪👍👊

2016-07-05 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: