Panikångest

Idag gick jag upp ganska tidigt för att sedan se att det var finväder! Bestämde mig ganska fort för att jag skulle ta en promenad till stan för att hämta mitt paket bland annat. Var på stan ganska länge innan jag bestämde mig för att gå hem. Efter en halvtimme typ så packade jag om väskan och gick in till stan igen för att möta upp Pelle och Charlie - det var jaga-pokemon-dags! 
 
När vi gick och efter en stund så fick jag min första panikångest på länge. Och av en helt annan anledning än vad jag brukar. Vi satt på ett ställe där det var massa okänt folk och det kom även två personer och satt sig alldeles bredvid mig. Det var som att något ströp mig långsamt och till slut klarade jag inte av att sitta kvar. Skyndade mig bort från platsen och bröt ihop totalt på ett ställe där det inte var folk. 
 
Jag har alltid tyckt om när det är mycket folk i farten. Men nu på slutet så klarar jag inte av det, jag måste ha minst en armlängds avstånd från okända personer, annars får jag panik. Det är så tråkigt, verkligen. Får prata med min psykolog hur man ska göra i sådana lägen, när paniken slår till. 
 
Förutom den händelsen så var det en fin dag och vädret leverade som den gjort nu några dagar! Hoppas morgondagen blir bra den också.
 
 
girl, bear, and teddy bear-bild
weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: