Onsdag

Igår var det ingen bra dag direkt. Började dagen med att en propp gick och med tanke på att jag aldrig har bytt en propp förut så blev jag lite nervös haha. I slutet av dagen kom vaktis och fixade det och sa åt mig att dra ur alla kontakter för att sedan sätta i en sladd i taget i kontakten för att se vilken som det är fel på. Så det var ett väldans drygt, men vi hittade felet i alla fall. Tog mig sedan iväg på gymmet, men psyket drog ner mig som bara den, så det blev ett väldigt kort pass. Hoppas på att det går bättre idag. 
 
Idag har jag varit och tagit en fika med Rickard, satt och pratade en massa och sedan tog vi en sväng på stan. Letade böcker och sånt där. Mys! 
Kom hem för ett tag sedan, fixade lite sen lunch och nu sitter jag här. Vet inte om jag ska gå och vila lite, är trött som bara den. Och till kvällen blir det som sagt gym! 
 
 Dream, quote, and pink-bild
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: