Supermys på stan

Igår for jag in till stan och jag hade världens goaste sällskap, nämligen min fina kusin! Det var så mysigt att gå på stan och få rå om honom. Gick in på Lekplaneten och köpte två leksaker till honom, tog en glass i solskenet och sedan ta bussen hem tillsammans. Med tanke på att det är så sällan som jag kan träffa moster m. familj, så känns tiden tillsammans så viktig. 
 
Känner mig så lyckligt lottad. Att jag har sån underbart fin familj och släkt, helt fantastiska vänner som alltid finns där och att jag bor med den absolut vackraste, underbaraste, älskade sambon i hela världen är som att ha vunnit på lotto. Jag känner mig så rik, att jag får ha den turen att få ha dessa människor i mitt liv. 
 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade, fina,kloka och omtänksamma Tessan ❤ ❤ ❤ mamma är stolt över dig!

2016-06-17 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: