Ridterapi

Sitter just nu i mjukiskläder och bara myser på i väntan på att kärleken ska komma hem och göra helg. Inatt sov jag så otroligt djupt och jag hade inte ens tagit mina magnesiumtabletter? Längesedan som jag sov SÅ bra. Magiskt. :) 
 
I förrgår var jag på min första bkbehandling, dvs basal kroppskännedom. Så först, i ca en timme, så får jag bara ligga och fokusera på min kropp och min andning bland annat. Och efter det, så ska jag i ca en timme få göra liknande övningar på hästryggen! :D Helt fantastisk behandling, man kommer verkligen i kontakt med sin kropp på ett otroligt bra sätt. Och att få vara på hästryggen igen känns magiskt. 
 
Nu ikväll ska jag bara mysa en massa och ha det så bra. Hoppas ni får en fin helg!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: