Bra torsdag

Idag har jag haft en riktigt bra torsdag! Började med att göra mig i ordning och stressade in till stan för att sedan inse att jag kommit en halvtimme för tidigt, hehe. Så jag satt mig på en bänk och lyssnade på musik då en gubbe kom och satt sig bredvid mig och började prata. Så i 20 min ca så pratade jag med en främmande gubbe som berättade om sin kryssnig som han skulle på, vädret och om vården. Sedan gick jag på Expresso House med Andrea där vi lunchade och jag tog för vana Caramel cheesecake till efterrätt, namnam. När vi ätit klart och pratat om allt mellan himmel och jord tog vi oss iväg på stan i jakten på en hushållspappershållare. Hittade en sådan på Lagerhaus och även en "Pain killers" burk eller vad man ska kalla det. Om man ändå ska ta och äta smärtstillande varje dag, varför inte göra det lite roligare med en annorlunda burk?
 
När jag kom hem stoppade jag in lite glas och sånt i hyllorna, så snart är även mina grejer i lägenheten. Känns så roligt att vara sambo på riktigt nu, åh vad jag trivs. Ikväll kommer det bara vara lugnt tror jag och imorgon ska jag på stan igen, fast med Lollo. Då blir det jakt på byxor och lite saker till köket. Roligt roligt! Och tvättstugan på eftermiddagen, inte lika roligt kanske, hehe.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: